13 Mart 2008 Perşembe

kayıp bir opera eseri :)

Opera dinlemeyi çok sevdiğim için, geçen gün internette yeni opera şarkılar aradım :) Phanton of the Opera - Music of the Night adlı eseri
buldum. Bunu çok önceden dinlemiştim ve çok beğenmiştim. arada zaman geçmişti ve ben şarkıyı kaybetmiştim. adını tam olarak hatırlayamamıştım.
ilk dinlediğim zaman sadece - music - yazıyordu isim olarak. Ben de ismini merak etmediğim için hiç öğrenememiştim. :) çünkü şarkının tamamını dinliyordum
ismini bilmek çokta önemli değil diye düşünmüş olmalıyım ki hiç öğrenememiştim adını.
Bu şarkıyı indirip dinleyince, o eski dinlediğim parça olduğunu gördüm. sevinmiştim :) uzun bir aradan sonra o şarkıyı bulmuştum ve tamamen tesadüf olmuştu
belkide hiç bir şey tesadüf değildir. bunu biz istediğimiz için oluyor olabilir. ne kadar olumlu olursanız ve ne kadar istekli olursanız en temiz halinizle
mutlaka bir gün o isteğiniz oluyor. mutlaka oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder