13 Mart 2008 Perşembe

Metal Müzik ve Davul çalmak

Dream Theatre yi dinleyince hep davulcu olmak istemişimdir bir metal grupta, özellikle Drema Theatre veya Carcas :). Kaybolmak gibi bir şey, belkide
kendini bulmaktır.. Within Temptation - Mother Earth bilirmisiniz bilmem, onu dinleyince müziği özellikle alıp gidiyor insanı sanki. Nightwish, Lacuna Coil,
Epica, After Forever, Apocalyptica :) vazgeçtim yazmayacağım diğer grupları.. metal müzik gruplarının %80 i çok iyidir.. Asıl konu tarzda
bitiyor. Bir ara metal müzik kolleksiyonu yapmak istedim, henüz becermiş değilim. neden mi ? hala topluyorum :).. Elinde metal müzik arşivi olan
benimle paylaşabilirse çok güzel bir paylaşım olur benim için. Benim gibi toplayan biri varsa ve bu yazıyı okuyorsa bekliyorum şarkılarımı :)
haberin(iz) olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder