21 Aralık 2007 Cuma

Ağlama Gönlüm - Şarkı / Nazan Öncel

Türk sanatçılarında sevdiğim bir kaç sanatçı var. Nazan Öncel, Mor ve Ötesi, Manga, Mirkelam, Ahmet Kaya, Ajda Pekkan .... ve adını anımsamadığım bir kaç sanatçı daha vardır.. İlk aklıma gelenler bunlar.

Nazan Öncel'in her şarkısı bir başka güzeldir benim için. Keyifle dinlediğim ender Türk sanatçılarından biridir. Sesi güzel olduğu kadar, kendiside çok iyi bir insandır. Çok efendi, akıllı, sevecen bir kişiliğe sahip.

Bugün lasf fm de bu şarkısını dinlerken, sözlerini sizlerle paylaşmak istedim.

Ağlama Gönlüm

Bir ben miyim bu kadar az
Bu yoksulluktur
Ne haram yedim ne eğildim
Bu yalnızlıktır
Ya çok sevdim unutuldum
Ya birinde çok şey buldum
Bir gecede aşka durdum
Ağlama gönlüm
Gönlüm ağlama
İnsan diyorlar aslıma
Aslımız topraktır
Bu gönül bir aşktan anlar
Ömrüm bir seraptır
Ne doğruyum ne de eğri
Yaşadığım nerden belli
Bu garipliğim az şey mi
Ağlama gönlüm gönlüm ağlama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder