21 Aralık 2007 Cuma

Ben Geldim - Şiir

Ben Geldim

Ben geldim ırak ellerde,
ömrümü, özlemlerimi, sevgimi,hasretimi, aşımı, yollarımı
hepsini aldım da geldim sana...
henüz bitmemiş güzellikleri aldımda geldim koynuna...
kapındayım..
aç kapını..
ben geldim..

hasretimle geldim sana...
yaralı yüreğimi getirdim sana..
bir çare , bir umut ..
sana geldim..
aç kapını ben geldim..

düşmekse yollara sana gelmek..
durmadan aramaksa hiç tükenmeyen bir özlemle seni..
hiç durmadan anlatabilmekse sana güzel olan her şeyi..
bir ömrü alıp onun avuçlarına bırakmaksa sevmek..
geldim işte...
ben geldim

bir sonbahar vakti,
bir sabah güneşim doğmadan geldim sana,
yapraklar solarken, kuşlar çoktan giderken...
evimin çatısına kediler sığınırken..
özlemim bin kat daha artarken ...
ben geldim sana...

.. uzak denizlere gözlerini yatırarak,
yarına daha bir umutla bakan;
bir balıkçının sabrı ile geldim sevgilim
dışarıda iliklerime kadar ıslatan bir yağmurun ortasında çıkıpta geldim..
her şeyimi avuçlarımla yüreğime koydumda geldim sevgilim..

yarın yok bilirim...
--ki çıktım geldim işte kapına..
sonrasıda yok bilirim..
seni koparmadan götürmeye geldim her şeyden...
ben geldim..

Yazan : Yolcu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder