9 Aralık 2007 Pazar

Onu Özlüyorum - Can Dündar

Can Dündar'ın Atatürk için yazdığı şiir.
Bu şiiri Sarı Zeybek Belgeselinde dinlemiştim. Can Dündarın sesiyle, Fatih Atakoğlu'nun müziğiyle bir belgesel bu kadar etkileyici olabilir.

Onu Özlüyorum.
Aslında O'nu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim
Ama O`nu tanıyorum.
Sesini cızırtılı banlardan dinledim.
Hep, siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü.
Çelik bakışlarını, şiirlerde okudum.

O`nu yaşıyorum...
Özlü sözlerini okudum köşebaşlarında.
Adını, her sabah okul sıralarında andım.

Şimdi 69 yıl sonra,
O`nunla son yolculuğa çıkıyorum, bir kez daha.
O`nun geçtiği yollardan geçiyorum.
Yollarda bıraktığı anıların izini sürüyorum.
Çektiği acıları ruhumda taşıyorum.
O`nu arıyorum...

Can Dündar

Şiiri buradan dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder