15 Aralık 2007 Cumartesi

Akış - Prof.Dr. Mihaly Csikszentmihalyi

Bu kitabı bana değerli bir arkadaş hediye etmişti. Herkesin okumasını tavsiye edebilirim. Okurken ''ben bunu biliyordum'' diyebilirsiniz. Peki biliyorsak neden yapmıyorduk...?

Kitap için yapılan bir kaç yorumu size aktarmak istiyorum. En kısa zamanda okumanız ümidiyle...

'' 'Akış' bize, kendimizi daha iyi hissetmemizin ve daha iyi işlev görmemizin en doğru yolunun kendi içimize bakmak olduğunu anımsatıyor. Esinleyici ve okumaya değer bir kitap.''
--Delia O'Hara, Chicago Sun-Times

''Akış, insan doğası hakkında, bütün insanların yaşam deneyimlerini gerçekten aydınlatan bir dizi bilimsel buluşu belgeliyor. Mihaly Csikszentmihalyi, etkileyici ve yol gösterici bir kitap yazmıi''
--Howard Gardner

''Kişinin kend için olduğu kadar toplum için de, zevkle duygusal ve bir o kadar da entellektüel bağlılığın, tutkulu ve etkili bir savunması.''
-- Booklist

''İnsanların neyi güdülediğini yeniden ele alıyor''
--Newsweek

''Bugünlerde psikoloji, felsefe ve insanlığın bu denli sanatsal ve keyifli bir biçimde bir araya getirildiği bir kitap bulmak kolay değil. Csikszentmihalyi, yanıtsız gibi görünen 'mutluluk nedir?' sorusunu, yapıtında, incelikle ama güzel okunan bir biçimde ele almış... baştan çıkarıcı bir kitap.''
--Jerome L. Singer

Yorumların sadece bir kısmı. Aslında kitaptan bir şeyler anlatmak isterdim, fakat okumanızın daha iyi olacağını düşündüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder