4 Aralık 2007 Salı

Ağlarsın

sana gitme desem, yine gidermisin?
beni bu yangının ortasında bırakma desem, beni ölüme terk eylermisin?
iki gözümü avuçlarına bıraksam, beni yine sensiz bırakırmısın?
giderken düşlerimi alıp gidermisin?
giderken kendini burada bırakıp gidermisin?
Sensizlğinin en acı kısmını alıp en mutlu kısmını yüreğime savurabilirmisin?

seni özlememe izin veririmisin?
yada seni beklememe müsade edermisin?
hiç gelmesen de, beni yine özlermisin?
bilmiyorum ?
Ahhh çekip gidecek kadar dizlerimin bağını çözermisin?
bir sigaralık vaktim oldugunda bana vaktinden ayırabilirmisin?

Giderken
lütfen yüreğimide al öyle git
o kanar..
çok kanar, hiç durmadan kanar
göz yaşlarını içine akıtır durur
bir nehir olur boğulur
bir sabah serinliğinde, bembeyaz bir intihar olur ölümü...
ağlar...

arkasında sararmış üç satırlık bir şiir, bir ölüm sessiliği bırakır
her kelimesine ağlarsın...
gözlerini çevirir bakarsın....
duvarda bir intihar resmi görürsün
dalıp gidersin
ağlarsın...

yazan : yazarı bilinmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder