4 Aralık 2007 Salı

Görkemli Kaybedenler - Leonard Cohen

Bu kitabı, aylar öncesin de bir arkadaşım hediye etmişti bana. Onun sayesin de bu kitabı okudum diyebilirim. Bu kitabı bana hediye ettiği için, teşekkür ediyorum bu harika insana.

Kitabın arka kapak yazısı.

Zaman çok, Kara Cüppe, kunduzlar tavşanlarla dost olana kadar konuşsal seninle, yine de günleri birbirine bağlayan ipi koparamayız." Yaşlı bir Kızılderili ne kadar yanılabilir...
"Bir insanın doğasındaki en özgün şey genellikle en umutsuz olandır. Bu yüzdenyeni sistemler yaşamın acısına katlanamayan kişilerce zorla yerleştirilir dünyaya" L. Cohen ne kadar yanılabilir.

Her şey bir yana. Umarız ki bir gün eve girdiğinizde ''meşhur mavi yağmurluk''la karşılaşmazsınız.
Eğer böyle bir şeyler karşılaşırsanız, artık sizin de 'görkemli ' bir hikayeniz var demektir. Bu durumda sakin olun ve aşağıdaki Kızılderili şarkısını mırıldanarak uzaklaşın...

DEĞİŞTİM
AYNIYIM
DEĞİŞTİM
AYNIYIM
DEĞİŞTİM
AYNIYIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder